18.5.16

Mano ryto ritualai / Morning routine


Tais laimingais rytais, kai į paskaitas reikia tik nuo pusiaudienio, mano žadintuvas suskamba devintą valandą. Žinau, kad turėsiu laiko sau ir galėsiu neskubėdama pasiruošti laukiančiai dienai. Anksčiau nebuvau vieversys, negalėdavau pakęsti anksti keltis ir nepasisekė tam, kuris bandydavo mane pažadinti, bet paskutiniu metu išmokau vertinti gaivias ryto valandas ir paversti jas maloniu ritualu. Šįkart jo nuotrupomis taip pat pasidalinsiu su jumis. Pabudome ir kelkimės!


Visada stengiuosi prieš valgydama išgerti stiklinę vandens. Šiaip jau man tai nėra ypač lengva, nes tik pramerkusi akis pirma pagalvoju apie pusryčius ir kavą, bet čia reikia save sustabdyti ir paskirti 5 papildomas minutes sveikatai. Toks triukas pabudina organizmą ir išvalo visus susikaupusius toksinus. O tai reiškia - skaistesnė oda, greitesnė medžiagų apykaita ir daugiau energijos. Taip, kad šį įprotį prisijaukinti tikrai verta.


Pusryčiai - megstamiausias mano dienos valgymas. Stengiuosi padaryti juos skanius ir estetiškus, tai mane teigiamai nuteikia ateinančiai dienai ir priverčia laukti rytų ne kaip kankynės, o kaip malonios pradžios. Prie puodelio karštos arbatos renkuosi graikišką jogurtą ar varškę su cinamonu ir bananais, migdolų pieną, granolą, datules, rūginius paplotėlius su lašiša bei humusu (čia, žinoma, ne viską iškart. Beveik padiktavau jums pilną meniu :) ). Žodžiu, jei kada ir mėgstu pasilepinti, tai rytais. Gardūs kvapai pakutena nosį ir atplėšia akis, o man to juk taip reikia! Pusryčius mėgstu valgyti lovoje, skaitydama žurnalą ar telefone ramiai tikrindama tos dienos naujienas.


Kuris laikas bandau neišeiti iš namų neišgėrusi savo stebuklingų mikstūrėlių. O jei rimtai, tai čia matote nakvišų aliejų ir skystą vitaminą A+E. Abu kartu jie padeda palaikyti sveiką ir gražią odą bei plaukus, pagerina bendrą savijautą. Tiesa, minint visokius vitaminus ir reguliarų jų gėrimą, esu beviltiška, nes visada tai šį, tai aną pamirštu. Bet pastebėjau, kad jei jau susiimti, tai geriausia tai daryti rytais - tada po kiek laiko tai tampa savotišku natūraliu įpročiu.

Kad jau prakalbom, be ko dar iš namų neišeinu, tai be kosmetikos. Šiek tiek gėdingai ir bauginančiai skamba, bet jei jau atvirai, taip yra. Visai nebūtina užkrauti veido nepermatomu makiažo sluoksniu, bet nors šiek tiek sulyginti odos spalvą BB kremu kažkaip norisi. Kai skubu, o ir apskritai pavasariui atėjus, man užtenka 5 minučių bruožams paryškinti, kad jausčiausi pasiruošusiai dienos darbams.


O tada 3-2-1, šoku į pasirinktą aprangos derinį ( ir oo, tebus palaimintos tos dienos, kai pataikau iš pirmo karto, nes jei sugalvoju, kad kažkas netinka, jau žinau, kad turbūt vėluosiu..) ir lekiu pro duris. Tiesa, prieš tai į rankinę dar įsimetu ir knygą minkštais viršeliais. Kelionėje autobusu į universitetą mėgstu paskaityti.

O kaip savo dieną pradedat jūs? Pasidalinkit savo ritualais, man juk visada įdomu :)

3 comments:

  1. koks smagus įrašas! Labaai gera idėja! Na, aš irgi negaliu pradėti savo dienos be puodelio vandens:) be to, aš irgi naudoju tą patį BB kremą, labai geras variantas, ypatingai vasarai, kai norisi kažko lengvesnio!

    Violeta Lyskoit

    ReplyDelete
  2. Ačiū visoms :) Siunčiu didelį bučkį!

    ReplyDelete