2.4.15

Smagūs paplepėjimai: mano rankinės turtai


Hey hey! Kaip laikotės? Jau kuris laikas planavau įgyvendinti sumanymą ir padaryti vieną iš smagių, tinklaraščiuose paplitusių įrašų, padėsiančių geriau mane pažinti iš kiek nestandartinių pusių. Šiandien pamėginsiu atlikti užduotį, kurios principas yra parodyti, ko paprastai žiūrėdami į kitą žmogų nematome, ir vargu, ar net kada susimąstome. Šiuo atveju tai - rankinės turinys. Neabejoju, jog pas kiekvieną moterį ar merginą ten galima rasti mažų mažiausiai pusę gyvenimo, tad tai, ką kasdien nešiojamės su savimi, daug apie mus pasako :) Smagaus šnipinėjimo!


1. Furla piniginė, kurią gavau dovanų praėjusio gimtadienio proga. Turbūt vienas gražiausių ir praktiškiausių daiktų, kokius esu turėjusi. Idealu tai, kad dėl savo ganėtinai nestandartinio dydžio ir spalvos ją galiu pritaikyti ir kaip piniginę, ir kartu kaip ryškią delninukę.

2. Dėkliukas, garbingai saugantis mano Givenchy akinius. Esu trumparegė, tad šitie pagalbininkai visada būna kartu su manimi.

3. Vienas iš labiausiai "savaime suprantamų" serijos daiktų - tušinukas. Turbūt jausčiausi mažų mažiausiai keistai, jei tokio mano rankinėje nebūtų :)

4. Ketvirtu numeriu pažymėtas tikriausiai daug kam pirmą kartą matomas fokusas marokusas. Tai prietaisėlis, skirtas rankinėms kabinti. Jis kaip mini pakaba tvirtinasi prie stalo, tad yra absoliučiai nepakeičiamas daikčiukas sėdint kavinėse ar prie baro, kai rankinės padėti nėra kur.

5. Tic Tac mėtinukai. Vėlgi, atskiro paaiškinimo, matyt, nereikia. Tiesiog mėgstu vietoj saldainių turėti ką nors mėtinio, širdžiai atgaivinti :)

6. Dar vienas, šeštu numeriu pažymėtas, triukas - plaukų segtukų dėžutė, kurią šiam reikalui panaudojau iš tuščios Tic Tac. Taip, aš esu būtent TAS žmogus, kuris visada pameta visus sagučius, plaukų gumeles ir visą kitą, tad kai atradau šitą gudrybe, ir gyvenimas pasidarė lengvesnis :)

 
Toliau - all things beauty!
Tiesą pasakius, net pačiai baisu pasidarė, kai pamačiau, kiek turto pas mane galima rasti būtent iš šios srities. Ir kaip aš dar viską sutalpinu? 
 
7.   Kadangi nebeturiu nei vienų mėginuko dydžio kvepalų, kartais tenka įsimesti ir visą buteliuką. Šį kartą tai - mano jau pamėgti pavasariški Avon Cherish kvepalai.
 
8.  Turbūt pats gėdingiausias mano rankinės turinio daiktas - kreminė pudra. Žinau, kad neturėčiau jos nešiotis su savimi kasdien, tačiau niekada nesi tikras, kokį streiką mano oda gali sugalvoti surengti vidury dienos.
 
9.  Visų merginų ir moterų gelbėtojas numeris 1 - permatomas nagų lakas. Naudoju jį tiek pagadintam manikiūrui taisyti, tiek netikėtai prairusiai pėdkelnių akiai laikinai sutramdyti.
 
10. Vienas naujausių pirkinių - Tangle Teezer šukos. Galite vadinti mane reklamos auka, tačiau šiuo metu jų į jokias kitas šukas neiškeisčiau.
 
11. 12. 13. 14. 15. Juokingiausia dalis. Turbūt pas nieką kitą nerastumėt tiek lūpų produktų, kiek pas mane rankinėje. Net nebandau sakyti, jog šitiek man jų prireikia kasdien, tačiau, matyt, iš begalinės netvarkos ir tingumo niekada jų neišsiimu prieš įsimetant ką nors naujo. Taip per savaitę ir prisikaupia nemaža kolekcija, kuria paskui galiu dažyti nors ir visas drauges.
Iš kairės į dešinę - Artdeco Glam Stars nr. 25 ; Artdeco Colagen Lip Booster ; Artdeco
Color Lip Shine nr. 34 ; Avon "Honey Flower" ir Natura&Benessere balzamas su alijošiumi.
           
Užbėgant klausimams už akių - taip, pas mane galima rasti ir normaliai abiturientei priklausančių sąsiuvinių, žymeklių, bei užrašinių, tačiau mokyklos dienomis visa tai dažniau keliauja į kur kas didesnį "bagažą" :)))

 
Bučiuoju,
Morta

2 comments:

  1. Ilgai laukiau šio įrašo, ir labai džiaugiuosi, kad jis toks įdomus ir pilnas patarimų :)
    Sėkmės!
    http://3norai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Be galo malonu, Ginte! Ačiū už įvertinimá :)

    ReplyDelete