23.2.15

GIVEAWAY! Laimėk Avon kvepalus

Sveikos, merginos! Kaip jau ir buvau užsiminusi savo Facebook paskyroje, jūsų laukia nemaža staigmena :) Ačiū kompanijos Avon atstovams Lietuvoje, kurių pagalba sugalvojome mano skaitytojoms įsteigti prizą - naujausią kvapųjį vandenį "Avon Cherish", maloniai dvelkiantį vyšnių žiedų, muskuso ir medienos aromatu.

Vienas kvepalų buteliukas, kuriuo negaliu atsidžiaugti, atiteko man, o kita visiškai nauja dėžutė gali patekti į bet kurios iš jūsų rankas. Tereikia tik įvykdyti kelis sąlygų punktus, ir jūs automatiškai būsite įtrauktos į konkursą.


Taigi, norint laimėti "Avon Cherich" kvepalus jums reikės:

1) Būti mano blogo sekėjomis. Jei tokiomis dar nesate, galite spausti tinklaraščio dešinėje pusėje esantį mėlyną mygtuką "Prisijungti prie svetainės". Tokiu būdu prisijungsite prie mano skaitytojų rato ir būsite visada informuotos apie naujus įrašus.
2) Spauskite patinka mano Facebook paskyroje čia.
3) Komentaruose žemiau rašykite "noriu", kad praneštumėte man apie savo dalyvavimą.

Konkursas vyks nuo 2015-02-23 iki 2015-03-16. Konkursui pasibaigus atsitiktinės atrankos metu (random.org) išrinksiu vieną nugalėtoją, kuriai ir atiteks šis šaunus prizas!

Sėkmės, ir laukiu dalyvaujančiųjų!


Be to, dar vienas giveaway konkursas prasideda ir Facebook'e, tad jei norite laimėti ir naujos kolekcijos Avon lūpų dažų rinkinį, keliaukite čia.

O kitame įraše laukite platesnio pasiplepėjimo apie kvepalus, jų pažinimą ir istoriją.
Iki iki, Morta

25 comments:

  1. Piktos sąlygos, kurias taiko tik google blogeriai :) Pirmo punkto negaliu įvykdyti, nes vien dėl sekimo nenoriu kurtis paskyros google ar yahoo, ar twitter, dar kažkur :) Nes seku tinklaraštį senu geru būdu - prenumeruoju RSS ir skaitau RSS skaityklėje :D

    ReplyDelete
  2. Noriu! :) Skaniai kvepia, patinka pačiai? :)

    ReplyDelete
  3. Noriu! :) Būtų puiki proga išmėginti šiuos kvėpaliukus :))

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Noriu :) Labai tiktų prie mano pavasariškos nuotaikytės woop :3

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Noriu, noriu, noriu ‼

    ReplyDelete