26.9.14

Mėnesio mėgstamiausieji - Rugsėjis

Neseniai kilo idėja tinklaraštyje pradėti naują rubriką, internete dar žinomą kaip "monthly favourites", kur kiekvieno mėnesio pabaigoje kelsiu sąrašus su per tą laikotarpį labiausiai mano pamiltais dalykais. Tai gali būti viskas, nuo pasižymėjusių kosmetikos ir kūno priežiūros produktų, iš galvos neiškrintančių dainų, iki "it" filmų ir knygų, nešiojamiausių aksesuarų, naujai atrastų patiekalų ir t.t. Žodžiu, tai yra tai, kas, mano nuomone, verta dėmesio ir užkabina, ir kuo tiesiog negalėčiau nepasidalinti su jumis.
 
 
 
Šį kartą sąrašas kukliai trumpas, galbūt dėl to, nes ir rugsėjis man nepastebėjus pralėkė žaibišku greičiu, tačiau jau kaupiuosi kitam mėnesiui, tad laukite tęsinio spalį.
 
O kokie yra jūsų rugsėjo "mėgstamiausieji"? Nekantrauju išgirsti!
 
P.S. Tiesa, jei norite plačiau sužinoti apie kurį nors iš punktų, taip pat rašykite komentaruose, ir aš būtinai pasistengsiu jums atsakyti :)
 
With love,
Morta

9 comments:

  1. Oj kokia gera daina!!

    Patinka man tokie postai, atrandi tada įdomių filmų ar tiesiog pagaliau prisimeni geros knygos pavadinimą :)

    http://ievushka.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tikrai be galo gera daina - kai pirmą kartą išgirdau, užsikabliavau klausyt be perstojo bent keletai dienų. O dėl klipo dar ir užsinorėjau tokiais riedučiais išmokt važinėti - taip smagiai atrodo... :) Gal kada nors!

      Delete
  2. Mėnesio filmas išties nuostabus! Ir aš labai noriu pritarti viršuje pakomentavusiai Ievai, kad tokie įrašai labai faini :)

    https://365affairs.wordpress.com

    ReplyDelete
  3. Smagu, kad jums patinka tokio tipo įrašai - stengsiuosi kas mėnesį pasidalinti vis naujais sąrašais :) Ačiū, kad skaitote!

    ReplyDelete
  4. very inspiring post! Love the photo work here!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  5. filmas vis dar ir mano vienas mėgstamiausių :} meilės ir keliavimo laiku temos viename filme/knygoje tikrų tikriausi mano favoritai :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, smagu atrast dar tokių bendraminčių romantikių, kaip aš :))

      Delete
  6. Sveika,
    paminėjau tave savo bloge "Best Blog Awards"
    http://www.lafille-verte.blogspot.com/2014/10/best-blog-awards-sveikos-mielos.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oho, geras, nesitikėjau kad ir ligi manęs šios nominacijos atkeliaus!:) Turėdama laiko būtinai atsakysiu ;)

      Delete